تقدیر از عملکرد شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل/ به قطع درختان توسط مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران رسیدگی شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درباره قطع ۲۰۰ اصله درخت در خیابان خوارزمی توسط یک دستگاه رسمی دولتی گفت: این اقدام در آستانه روز طبیعت یک دهن‌کجی آشکار به قوانین و مقررات از سوی دستگاهی است که در سر در خود به آرم علم و پژوهش مزین است که نسبت به این اقدام خود نیز واکنشی نداشت.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در تذکر خود در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پخش گزارشی در بخش خبری ۱۸:۳۰ شبکه تهران مبنی بر قطع ۲۰۰ اصله درخت در خیابان خوارزمی، مرکز لرزه نگاری وابسته به دانشگاه تهران توسط یک دستگاه رسمی دولتی اظهار کرد: این اقدام در آستانه روز طبیعت یک دهن‌کجی آشکار به قوانین و مقررات از سوی دستگاهی است که در سر در خود به آرم علم و پژوهش مزین است که نسبت به این اقدام خود نیز واکنشی  نداشت.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این اقدام توسط یک نهاد رسمی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، یادآور شد: از شهردار تهران درخواست می کنم به طور ویژه به این هنجارشکنی رسیدگی کرده و از طریق راهکارهای قانونی ضمن معرفی در مراجع قضایی، گزارشی برای  افکار عمومی در این خصوص ارائه دهد.

امانی گفت: وضعیت درختان بحرانی است که متاسفانه هر روز شاهد چنین اقداماتی هستیم که دیر از آن مطلع می شویم و با توجه به این موضوع تقاضای ما این است که مردم با مشاهده این قبیل اقدامات شهرداری از طریق سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری را در جریان بگذارند و شهرداری سازوکار برای رسیدگی سریع را پیش‌بینی کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و به ویژه اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه ون ویژه تردد معلولین اختصاص داده شده که یک دستگاه رونمایی شده و مابقی نیز در اختیار قرار خواهد گرفت که بابت این خدمت به معلولین، از شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنم.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در پاسخ به تذکر امانی تأکید کرد: اینکه این اقدام چرا در روز تعطیل و در آستانه روز طبیعت انجام شده پیگیری شود و با مسببین امر برخورد صورت بگیرد.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 19713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =