نباید با پخش یک گزارش، دستاوردهای چمران در شورا نادیده گرفته شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پخش گزارش از آقای چمران که چرا ایشان در ۲۴۳ روز سه بار بیمار شده است، اتفاق غلطی بوده است؛ با توجه به اینکه تأکید شده ایشان کمتر کار کنند، اما وقت بسیاری گذاشته و علاوه بر تدریس و انجام بسیاری از امور، کار خوبی در شورا انجام داده است.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای چمران ۱۲ تا ۱۶ ساعت کار می کنند و بر اساس قانون کاری، شورای شهر می تواند ماهیانه دو جلسه داشته باشد. تیمی که آمده فرض را بر این گذاشته که در دوره های قبل عقب ماندگی هایی وجود داشته و ده ها جلسه به جز جلسات صحن داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آقای چمران در جلسات متعدد حضور داشته است، یادآور شد: در بخش خبری شبکه پنج یک فیلم چند دقیقه ای پخش شد و پخش این گزارش که چرا ایشان در ۲۴۳ روز سه بار بیمار شده است، اتفاق غلطی بوده است. درخواست می کنم که افراد در صدا و سیما یک بار گزارش را ببینند. با توجه به اینکه تأکید شده آقای چمران کمتر کار کنند ایشان وقت بسیاری گذاشته و علاوه بر تدریس و انجام بسیاری از امور، کار خوبی در شورا انجام داده است.

وی در ادامه یادآور شد: سامانه تهران من اعلام کرده که طرح ترافیک تا ۱۷:۳۰ ادامه دارد و خروج از طرح از ساعت دو به بعد حذف شده است و چون مردم روی این طرح حساب کرده اند درخواست داریم این خروج از طرح ادامه پیدا کند تا مشکل مردم برطرف شود.

سروری با بیان اینکه آقای چمران قصد نامزد شدن این دوره را نداشت، گفت: یک ساعت حضور ایشان به اندازه ۲۴ ساعت حضور بنده در شورا ارزشمند است و ایشان برند شورا در کشور و بانک تجربه شورایی است و افتخار می کنیم که نقش شاگردی ایشان را داریم. حضور ایشان به دلیل اصرار ما بود و حضورشان در این دوره جز ایثار و خودگذشتگی نیست. افرادی همچون چمران ظرفیت های ملی هستند که باید پاس داشته شوند.

پیرهادی در خصوص فعالیت مهدی چمران در شورای شهر نیز گفت: من در شش ماه گذشته مشورت هایی را از ایشان دریافت کردم که همان یک مشورت مسیر حرکتی ما را تغییر می داد. ایشان پیشکسوت ما هستند و راهنمایی های ایشان بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 19825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =