انتخاب نمایندگان شورا در جلسات کمیسیون مناقصه و امضاء دفاتر قانونی

بر اساس مصوبه شورای شهر رئیس نمایندگان شورا در جلسات کمیسیون مناقصه و امضاء دفاتر حقوقی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نماینده شورا ناظر جهت شرکت در جلسات کمیسیون مناقصه انتخاب شد.

طرح انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت شرکت در جلسات کمیسیون مناقصه موضوع بند "ب" ماده پنجم قانون برگزاری مناقصات در دستور کار پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

مهدی اقراریان در این جلسه با کسب ۱۳ رأی موافق به عنوان نماینده شورا در جلسات کمیسیون مناقصه قانون برگزاری مسابقات انتخاب شد.

انتخاب نماینده شورا برای امضاء دفاتر قانونی

همزمان با پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، طرح انتخـاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت تائید و امضاء دفاتر قانونی، موضــوع دستــورالعمل تحـریر دفاتر قانونی در شهــرداری، ســـــازمان‌ها و شــرکت‌های وابسـته مورد بررسی قرار گرفت.

در جریان بررسی این دستور جلسه سید محسن میرمحمد در این جلسه با ۱۴ رأی موافق به عنوان نماینده شورا جهت تایید و امضاء دفاتر قانونی معرفی شد.

معرفی ناظر شورا در کمیته برنامه‌ریزی و راهبری توسعه ساختمان سبز

همچنین در جریان بررسی طرح انتخاب نماینده شورا به عنوان ناظر جهت عضویت در کمیته برنامه‌ریزی و راهبری توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران موضوع بند هشتم ذیل ماده سوم، فاطمه کریمی در این جلسه با ۱۲ رأی موافق به عنوان ناظر شورا در این کمیته معرفی شد.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 19859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =