برگزاری اولین دوره مسابقات گل کوچک جام مساجد به میزبانی منطقه ۱۶

قرعه‌کشی دور پایانی مسابقات گل کوچک شهر تهران، موسوم به جام مساجد به میزبانی منطقه ۱۶ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، این مراسم با حضور سید مرتضی روحانی شهردار منطقه، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، ائمه جماعات مساجد ۲۲ گانه، قهرمانان مناطق، مدیران اداره ورزش مناطق ۲۲ گانه و ... در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه برگزار شد.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، هدف از برگزاری این رویداد ورزشی را مشارکت و توسعه ورزش همگانی در سطح مناطق عنوان کرد و گفت: این مسابقات می تواند سطح نشاط و سلامت جامعه را بالا ببرد، باید پایه ریزی ورزش و تفریحات سالم از مساجد و خانواده انجام شود چرا که ورزش در اسلام نیز دارای جایگاه ویژه ای است، برای داشتن جامعه پویا و سالم باید دست به دست هم دهیم و برای برگزاری این گونه از مسابقات تلاش کنیم.

حجت الاسلام جواد صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران نیز اظهار داشت: ورزش در کنار مسجد می تواند روح پاک نوجوان و جوان را متعالی کند و فرصتی برای نوجوان و جوان است که کمک مطلوبی در جهت کسب معنویات برای او باشد، مسجد در تمام شئون اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و ... اثرگذار است، بنابراین مساجد می توانند در فرهنگسازی ورزش تاثیرگذار باشند، زیرا اسلام دین سلامت و صلح است و برای توسعه ورزش در مساجد باید عمیقا به این موضوع توجه کرد، مدیریت شهری باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشد.

سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز با اشاره به زمان و نحوه برگزاری مسابقات گفت: این مسابقات در ۴ گروه ۶ تیمی برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود می کند. شروع بازی ها از پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه است و تا شنبه ۲۰ فروردین ادامه دارد، مسابقات در زمین ورزشی جنب شهرداری منطقه برگزار می شود.

انتهای پیام 

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 19973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =