پردیس فرهنگی بوستان ولایت میزبان مهمانان ماه مهربانی

شهردار منطقه ۱۹ از تدارک ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در بوستان بزرگ ولایت به منظور بهینه‌سازی اوقات فراغت شهروندان در این ماه مبارک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن تبریک فراررسیدن ماه مبارک رمضان گفت: پردیس فرهنگی بوستان ولایت با برپایی غرفه های مختلف در محل روبروی نماز خانه بوستان ولایت، برنامه های شاد و متنوعی به منظور افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و ایجاد فضای معنوی در این بوستان تدارک دیده و هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء پذیرای مهمانان ماه مهربانی است.
او افزود: در این پردیس علاوه بر میزبانی از شهروندان با افطاری ساده، خدمات مختلفی در قالب غرفه های مشاوره  تغذیه ای ماه رمضان، پاسخ به سوالات مذهبی، غرفه آموزش تفکیک زباله از مبدا، آموزش کاشت گیاهان آپارتمانی، غرفه بانوان، ورزش خانوده محور، غرفه های بازی کودکان و ... ارائه می شود.
به گفته هدایت؛ پردیس فرهنگی بوستان ولایت در روز جمعه ۱۹ فروردین با برپایی استیج برنامه های شاد و زنده شامل اجرای گروه هنری، سرود و تواشیح، تقلید صدا و... همراه بود.
شهردار منطقه با اشاره به آغاز برنامه های استقبال از ماه رمضان با غبارروبی و پاکسازی مساجد گفت: این اماکن متبرکه در ماه رمضان میزبان روزه داران و نمازگزاران در محافل انس با قرآن پس از نماز مغرب و عشاء هستند که در همین راستا نیز محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی قرآن کریم در مسجد حضرت رسول (ص) واقع در خیابان میعاد شمالی برگزار خواهد شد.
این مسئول در تشریح سایر برنامه های اجرایی به مناسبت ماه رحمت و رأفت گفت: اجرای پویش ماه مهربانی ویژه نوروزه داران و نوجوانان، نورافشانی مساجد در شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، از جمله این برنامه ها هستند.
انتهای پیام 

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 20043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =