اجرای طرح ساماندهی باربری‌های مناطق ۱۲، ۱۵ و ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ اظهار داشت: طرح زود بازده ساماندهی باربری‌های مناطق ۱۶، ۱۲ و ۱۵ اجرا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیگیری مصوبات طرح خدمت و حضور شهردار تهران در منطقه و بررسی چالش ها و مطالبات مردمی، یکی از مصوبات ساماندهی باربری های سطح منطقه بود، این طرح به همت شهرداری منطقه، پلیس راهور و سرکلانتری حوزه جنوب تهران اجرا و ساماندهی ۵۵ واحد باربری در سطح مناطق ۱۶، ۱۲ و ۱۵ با موفقیت کامل انجام شد.

شهردار منطقه ۱۶ افزود: تردد روزانه کامیون های سنگین به مقاصد باربریهای مذکور در  ساعات غیر اوج ترافیکی به شکل کنترل شده، از معابر شریانی و غیر محلی منطقه ۱۶ انجام می شود که این امر موجب ناکامی سودجویان هدایت کننده تردد غیر مجاز کامیون های مذکور شد. 

او گفت: در این طرح وانت بارها که جابجایی خرده بارها را برعهده دارند نیز ساماندهی شده اند.

علی محمد کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان اظهار  داشت: هرگونه فعالیت حمل ونقل بار شهری در این محدوده ها تحت نظارت لازم الاجراست، عدم اجرا و پیروی از این قوانین  نابسامانی و ایجاد مشکلات را همراه دارد. 

او تصریح کرد: این باربری ها در سطح منطقه به دلیل تردد کامیون ها از محدوده مسکونی، ایجاد ترافیک شدید و آلودگی های صوتی و بصری موجب نارضایتی شهروندان شده بودند که با این اتفاق، مشکلات برطرف خواهد شد و ایمنی و آرامش برای این عزیزان به ارمغان خواهد آمد.

انتهای پیام 

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 20045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =