نخستین موزه محلی گردشگری در محله نازی آباد تاسیس می شود

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، در جلسه ای با حضور مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از تاسیس نخستین موزه محلی گردشگری (در محله نازی آباد) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: موزه محلی با حضور مشاهیر و مفاخر در ساختمانی به وسعت ۴۰۰ متر در یکی از بهترین نقاط محله نازی آباد در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه تاسیس می شود.

او افزود: در این موزه آثار و افتخارات مشاهیر ورزشی، مذهبی، هنری و ... برای عموم به نمایش گذاشته می شود و امید است که با این کار بتوانیم گام کوچکی را در هویت بخشی این محله و محلات منطقه ۱۶ برداریم.

در ادامه مهرشاد کاظمی از پتانسیل های بالای این منطقه درحوزه گردشگری از جمله بوستان های بعثت، سیلو، راه آهن، مرکز شیشه و بلور صابونیان و مرکز خرید نازی آباد، کارخانجات چیت سازی و... و. نام  برد که می تواند نقطه عطفی جهت بازدید گردشگران در این منطقه به شمار آید.

کاظمی ضمن تقدیر از نگاه شهردار منطقه ۱۶ در خصوص تاسیس موزه مشاهیر و مفاخر در جهت هویت بخشی محلات منطقه، این کار را بسیار ارزنده و قابل تقدیر دانست چرا که منابع انسانی در تمام حوزه های ورزشی، مذهبی، هنر و ... به عنوان نماد یک شهر بوده و مردم باید از تاریخچه این عزیزان اطلاع داشته باشند.

او در پایان از راه اندازی سامانه گردشگری شهر تهران که به تمام ابعاد گردشگری از جمله معرفی اماکن مذهبی، مراکز خرید، مراکز ورزشی، و ...) می پردازد خبر داد که این سامانه در حد برآورده کردن نیاز گردشگران و پرسنل شهرداری تهران راه اندازی و اجرا می شود.

۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کد خبر: 2006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =