ظرفیت علمی و تجربی دستیاران مدیر سنجیده شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره جذب دستیار مدیران بیان کرد: کمیسیونی در شهرداری تشکیل شود تا درباره تک تک این افراد به صورت جداگانه تصمیم گیری کند که حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به طرح موضوع مواردی در خصوص جذب دستیاران در شهرداری تهران بر اساس شرکت در آزمون سنجش از سوی اعضای شورا اظهار کرد: این اقدام دو بازتاب منفی در بدنه شهرداری دارد، یکی اینکه افراد جذب شده، مستقیم در پست های بالا استفاده شدند و دیگر اینکه عنوانی به آنها دادند که در ساختار شهرداری مصوب نبود.

عضو شورای شهر با بیان اینکه دستیاران در کنار شهرداران مناطق گرفته تا معاونان شهردار به کار گمارده شدند، اظهار کرد: من در بازدیدی که از مناطق داشتم و گفتگویی که با برخی مدیران شهرداری داشتم این موضوع را مطرح کردند که این اقدام در عمل آورده‌ای برای شهرداری نداشته است.

وی تأکید کرد: تقاضای من این است که ظرفیت علمی و تجربی دستیاران سنجیده شود و یک کمیسیون در شهرداری در خصوص تک تک این افراد به صورت جداگانه تصمیم گیری کند که حقی از کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 20158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =