شناسایی ۲ هزار نقطه گردشگری در پایتخت

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ظرفیت تهران بی نظیر است و بسیاری از قسمت‌ها توسط مردم به دلیل عدم معرفی این ظرفیت‌ها در سال‌های گذشته مورد بازدید قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که با حضور شهردار تهران برگزار شد، اظهار کرد: من در جریان هستم که آقای زاکانی شهردار تهران در زمینه مسکن برنامه‌های خوبی دارد که امیدواریم توضیحاتی در این زمینه ارائه دهد چون می‌دانیم که برای مناطق جنوبی برنامه ریزی خاصی انجام شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دو هزار نقطه گردشگری در تهران شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: توجه به حوزه گردشگری در تهران می‌تواند پایتخت را به یکی از مقاصد گردشگری در ایام تعطیلات تبدیل کند. 

وی تاکید کرد: ظرفیت تهران بی نظیر است و بسیاری از قسمت‌ها توسط مردم به دلیل عدم معرفی این ظرفیت‌ها در سال‌های گذشته مورد بازدید قرار نگرفته است.

پیرهادی با بیان اینکه باید در راستای معرفی این ظرفیت‌ها کار بیشتری صورت بگیرد، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و عنایت شهرداری تهران، کارهای خوبی در زمینه گردشگری شهر صورت بگیرد.

انتهای پیام/

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 20178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =