برنامه‌ریزی همه جانبه برای برگزاری کنگره یکهزار شهید منطقه ۱۰

دومین شورای فرهنگی منطقه ۱۰ با حضور اعضای شورا در مجتمع شهید غنی پور برگزار و پیرامون برگزای یادواره شهدا در دیار مهر و ایمان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «سعید معصومی‌نیا» رییس مرکز تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه مبارک رمضان از اقدامات صورت‌گرفته در راستای برگزاری این جلسه قدردادنی کرد و افزود: همه وظیفه دارند بدون ریا و منت برای خانواده معظم شهدا گام بردارند و این برنامه‌ها می‌بایست به صورت کامل و جامع برگزار شود تا همه بتوانیم حقی که از سوی یادگاران شهدا و همرزمان شهدا و همچنین وظیفه‌ای که در برابر خون شهدا بر گردن ما است را ادا کنیم.

مصطفی خورسندی مسئول خانه مداحان جنوب غرب تهران نیز در ادامه این نشست با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(ره) مبنی بر اینکه «یاد شهدا و یا برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت: از این گونه جلسات می‌بایست تفکر شهادت طلبی خارج شود و افرادی که در این جلسات حضور پیدا می‌کنند خروجی این جلسه باید افرادی باشند که مسیر شهدا را طی می‌کنند.

رضا شرفی شهردار منطقه نیز گفت: اولین جلسه شورای فرهنگی با نام شهدا مزین شد و امیدوارم به برکت نام مقدس شهدا و نورانیت قرآن، فعالیت‌های اثرگذاری در تمامی سطوح به ثمر برسانیم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با اجرای فرمایش حضرت آقا، یادواره شهدا با تمام اهداف و ابعاد اجتماعی و فرهنگی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها کاری ماندگار رقم زده شود و در ادامه خواستار ساختار پیشنهادی و شرح وظایف از سوی اعضا شد تا مستندسازی و تهیه کتاب‌کار اتفاق بیفتد.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر "هر مسجد یک کانون قرآنی" بر تشکیل ستاد قرآنی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تشکیل کارویژه برای مشترک شدن ادبیات حوزه قرآنی با استفاده از نظریات صاحبان فن، موثران و متولیان این حوزه در بازه یک‌ساله تاکید کرد.

در خاتمه این نشست پس از اقامه نماز مغرب و عشا و صرف افطار، مسئولین با حضور در بوستان تهرانی از پردیس قرآنی، فرهنگی و ورزشی «لبخند دل‌ها» بازدید کردند.

انتهای پیام

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 20368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =