توسعه فضاهای فرهنگی در منطقه ۱۶ در اولویت قرار دارد

در دیدار سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ با محمد مویدی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، در خصوص پروژه‌های فرهنگی منطقه تبادل نظر و گفتگو انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، این نشست با حضور معاونین، روسای ادارات منطقه و معاونین شرکت توسعه فضاهای فرهنگی برگزار و بر توسعه فرهنگی منطقه از طریق توسعه، ایجاد و تجهیز زیرساخت های اجتماعی و فرهنگی متناسب با نیازها و انتظارات شهروندان تاکید شد.

روحانی با اشاره به تعامل، همفکری و همکاری فی ما بین در راستای توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی مورد نیاز شهروندان بیان داشت: دستیابی به منطقه توسعه یافته از منظر فرهنگی، اجتماعی با زیر ساخت ها و فضاهای توسعه یافته فرهنگی امکان پذیر است، نوآوری و خلاقیت در انجام پروژه های فرهنگی در فعالیت های  شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قابل مشاهده است، رفع فرسودگی و ارتقای بهره وری و استفاده حداکثری از تمام فضاها، تعمیر و بازسازی مجموعه ها، تکمیل پروژه های نیمه کاره و ... در اولویت کاری قرار دارد.

پردیس های فرهنگی-گردشگری خانواده-محور، خانه موزه ها (معرفی خانه‌های دارای سه شهید و بالاتر و همچنین مدارس دارای شهید)، مساجد نیمه کاره یا محلات فاقد مسجد (معرفی مساجد در حال ساخت و نیمه کار)، مقبره شهدای گمنام (در اختیار گذاشتن زمین یا فضای شهری در معرض دید عموم شامل میادین، بوستان‌ها، میدان‌گاه‌ها، ورودی‌های مترو، حاشیه خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و یا سایر فضاهای شهری دارای پتانسیل اجتماع‌ پذیری)، مراکز توسعه صنایع خلاق با رویکرد اقتصاد فرهنگی و... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مویدی پیشنهادات خود را در خصوص توسعه فضاهای فرهنگی منطقه ۱۶ مطرح و مقرر شد در جلسه  بعدی با تجمیع پیشنهادات، برنامه عملیاتی تدوین شود.

انتهای پیام

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 20372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =