آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان نظام‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان نظام آباد خبر داد و اعلام کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌یک از افراد حاضر در محل حریق آسیب وارد نشد.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار شهر از وقوع آتش سوزی در یکی از مناطق تهران خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۰:۵۸ صبح امروز در یک ساختمان مسکونی واقع در محله نظام آباد، خیابان قاری رخ داد که در همان لحظات اولیه به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: پس از اطلاع سازمان، نیروهای آتش نشانی از سه ایستگاه به همراه خودرو، تجهیزات و لوازم مورد نیاز اعزام شدند که در مدت دو دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در یک ساختمان سه طبقه رخ داده بود، خاطرنشان کرد: آتش سوزی اولیه در این ساختمان از طبقه اول و اتاق خواب یک واحد ۸۰ متری شروع شده بود که در حال تسری  به بخش های مختلف بود. از این رو راه پله ها و راهروهای بیرونی را دود فراگرفته بود که همکاران ما مطلع شدند، سه نفر در طبقه سوم محبوس شده‌اند. به همین منظور همزمان با خاموش کردن آتش، آن ها را با حفظ نکات ایمنی از محیط خارج و به محل امن انتقال دادند.

ملکی یادآور شد: ساعت ۱۱:۵۱ دقیقه آتش خاموش و ماموریت آتش نشانان به پایان رسید که خوشبختانه در این حادثه هیچ تلفات جانی وجود نداشت.

انتهای پیام/

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 20551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =