تقدیر عضو شورای شهر از شهرداری تهران برای برگزاری نمایشگاه قرآن

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره برگزاری نمایشگاه قرآن در شهر تهران گفت: استقبال بسیار خوب از این نمایشگاه نشان می‌دهد که اگر کار و برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد، مردم استقبال خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به برگزاری همایش بزرگ فرهنگی و اجتماعی در تهران یادآور شد: نمایشگاه قرآن به عنوان یک همایش بزرگ خانوادگی پس از چند سال در حال برگزاری است و تعداد قابل توجهی از مردم از این نمایشگاه بازدید کردند.

عضو شورای شهر تهران افزود: برگزاری این رویداد جای تقدیر دارد اما نکته من این است که استقبال بسیار خوب از این نمایشگاه نشان می دهد که اگر کار و برنامه ریزی خوب صورت گیرد، مردم استقبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برنامه ریزی مناسبی را به ویژه در ایام تابستان داشته باشد، اظهار کرد: از کمیسیون‌های مربوطه نظرات تخصصی اخذ شود. همچنین برای اوقات فراغت مردم در ایام تابستان برنامه ریزی صورت گیرد چرا که بودجه خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

آخوندی با اشاره به هزینه کرد شهرداری در برگزاری نمایشگاه و اقدام سازمان زیباسازی در ایجاد فضای مناسب در ایام ماه مبارک رمضان در تهران، خاطرنشان کرد: با این وجود اگر شهرداری درباره قرآن تبلیغاتی را انجام می دهد، مورد نقد برخی قرار می گیرد که از اساتید دانشگاه هستند و نصب نام خداوند و آیات در سطح شهر نیز مورد نقد برخی افراد قرار می گیرد.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 20623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =