تقدیر عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از شهرداری پایتخت

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بتوانیم در زمینه حمل و نقل در راستای ایجاد جذابیت، سهولت، کیفیت و سرعت پیش برویم، بهترین نسخه برای حل ترافیک و آلودگی شهر تهران است.

به گزارش خبرنگار شهر، جعفر بندی شربیانی در شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تهران در سه لایه پایتخت، حوزه شهری و کلانشهر قرار دارد، اظهار کرد: وقتی از پایتخت سخن می گوییم و تصمیم گیری می کنیم، در حقیقت در مورد بیش از ۱۳ میلیون نفر صحبت می کنیم که در نرخ گذاری مترو سربار کرج را هم باید در نظر بگیریم.
وی با بیان اینکه خدمات تهران به حاشیه، یکی از راه های مدیریت مسائل و چالش های اصلی شهر است، خاطرنشان کرد: با این نگاه در شورای شهرستان ری در برابر خدمات متقابل، باید از ظرفیت شهرداری تهران برای شهرهای حاشیه این شهرستان استفاده کنیم.
شربیانی ضمن تشکر از شهردار تهران برای اختصاص اتوبوس به حسن آباد فشافویه، تصریح کرد: اهالی حسن آباد فشافویه درخواستی مبنی بر راه اندازی اتوبوس حسن آباد به مترو تهران داشتند که اسفندماه سال قبل این تقاضا را از شهردار تهران، معاونت حمل و نقل و شرکت اتوبوسرانی داشتیم. نظر شهردار تهران نسبت به این موضوع مثبت بود و امروز صبح چهار دستگاه اتوبوس از طریق اتوبوسرانی تهران به مردم منطقه تحویل داده شد تا یکی از دغدغه های این مردم برطرف شود که در این زمینه از شهردار، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شرکت اتوبوسرانی تقدیر می کنم.
وی تأکید کرد: اگر بتوانیم در زمینه حمل و نقل در راستای ایجاد جذابیت، سهولت، کیفیت و سرعت پیش برویم، بهترین نسخه برای حل ترافیک و آلودگی شهر تهران است که امیدواریم بستر این اتفاق با مدیریت شهرداری تهران و شورای ششم فراهم شود.
انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 20716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =