اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی روز قدس در منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ برنامه‌های ویژه‌ای را برای بزرگداشت روز جهانی قدس در نظر گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روح الله حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه گفت: همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس شریف، منطقه ۵ نیز همگان با امت اسلامی در سراسر ایران به راهپیمایی در این روز بزرگ می پردازد. در همین زمینه شهرداری منطقه ۵ نیز برنامه های مختلفی برای بزرگداشت این روز و برپایی راهپیمایی باشکوه، تدارک دیده است.

وی افزود: یکی از برنامه های ویژه برگزاری راهپیمایی روز قدس در بخش کن است.در همین زمینه از ساعت ۱۲:۳۰ روز جمعه ۹ اردیبهشت شاهد آغاز مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در کن خواهیم بود که ابتدا با سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یکی از مقامات عالی رتبه سیاسی آغاز شده و سپس شاهد سخنرانی حجت الاسلام و المسلین دکتر قانع امام جمعه کن خواهیم بود.

حدادی به برخی برنامه های فرهنگی برای بزرگداشت این روز جهانی اشاره کرد و اذعان داشت: اجرای گروه های سرود منتخب دانش آموزی با عنوان سرود مقاومت و نمایش های میدانی، پخش فیلم های سینمایی و مستند در بوستان ها و مدارس منتخب سطح منطقه از جمله برنامه های اجرایی در روز جهانی قدس است.

وی ادامه داد: هم چنین برگزاری نمایشگاه عکس، نقاشی و پوستر با موضوع صهیونیسم غاصب و قدس شریف در مساجد با عنوان تابلو مقاومت، برگزاری محافل شعر خوانی، تولید محتوا در فضای مجازی، برپایی مسابقه کتابخوانی، تولید و توزیع محصولات فرهنگی و تجلیل از جوانان مومن، انقلابی و فرهیختگان با عنوان تکریم راه مقاومت از جمله برنامه های اجرایی در سطح محلات است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ تاکید کرد: ویژه برنامه پردیس فرهنگی مقاومت با ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری کارگاه هنری و نمایشگاه های عکس و تصاویر مفهومی، تئاتر میدانی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و ویژه برنامه کودکان در مسیرهای راهپیمایی برگزار می شود.همچنین حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۵ نیز اقدام به برپایی نمایشگاه عکس و فضاسازی درون محوطه عمومی ساختمان منطقه ۵ کرده است.

مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ در خصوص اقدامات صورت گرفته برای راهپیمایی روز قدس گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از مسیر راهپیمایی روز قدس در بزرگراه لشگری در منطقه ۵ واقع شده است این اداره نسبت به نصب بنر و رنگ آمیزی مربوط با روز قدس و همچنین حذف زوائد فیزیکی در مسیر راهپیمایی اقدام کرد. 

وی افزود: امسال شاهد برگزاری یک راهپیمایی باشکوه نیز در کن خواهیم بود که در این محله نیز بنرهای لازم نصب شده و زوائد فیزیکی حذف شده اند تا شرایط برای برگزاری راهپیمایی و حضور مردم کن در این مراسم بزرگ فراهم باشد.

در همین راستا، محمد باقر فرهند سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ نیز گفت: با توجه به اهمیت روز جهانی قدس و برگزاری باشکوه این راهپیمایی، اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ نیز از تمامی ظرفیت های رسانه ای خود برای دعوت مردم به حضور در راهپیمایی استفاده کرده و خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا نسبت به تهیه فرم های تبلیغاتی،انتشار گزیده ای از وصیت نامه شهدا درخصوص اهمیت فلسطین و قدس شریف، تهیه موشن گرافی در روز قدس در کنار دعوت از رسانه های گروهی و نخبگان برای حضور و همراهی در این آیین اقدام شد.

فرهند تاکید کرد: طراحی و انتشار طرح های تبلیغاتی ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس در کن نیز صورت گرفته تا امسال در این محله از منطقه ۵ شاهد برگزاری یک راهپیمایی باشکوه باشیم.

انتهای پیام

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 20805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =