جمع‌آوری مراکز غیرمجاز عرضه دام در خیابان مولوی

شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری مراکز غیرمجاز عرضه دام در خیابان مولوی با هدف جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی برای شهروندان منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی ضمن گرامیداشت هفته زمین پاک گفت: احساس تعهد به محیط زیست شهری از شاخص‌های اصلی جوامع توسعه‌یافته و از مهم‌ترین اقدامات در دستیابی به توسعه پایدار است.

یزدی توجه به پاکیزگی و زدودن آلاینده‌ها از فضاهای عمومی در اختیار شهروندان را از مأموریت‌های اولویت‌دار در شهرداری منطقه ۱۲ به عنوان یکی از مناطق مرکزی شهر تهران خواند و گفت: با توجه به آلودگی بالای آلاینده‌های زیست‌محیطی، پاکسازی پارکینگ جوادی واقع در خیابان صاحب‌جمع، نبش سرای خاقات در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی افزود: به این منظور طی بازدید صورت‌گرفته از محل در حضور مدیران ارشد شهری منطقه، رؤسای مرکز بهداشت شرق تهران، نماینده دامپزشکی تهران، پلیس اماکن و سازمان تعزیرات حکومتی در مورد کشتار غیرمجاز دام در این مکان به صورت غیر بهداشتی تصمیم گیری شد.

شهردار قلب طهران با تأکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در دستیابی به محیط زیستی ایده‌آل یادآور شد: بدون شک تا زمانی که شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر در حفظ پاکیزگی آن نکوشند، به نتایج دلخواه در این زمینه نخواهیم رسید و از این نظر، فرهنگ‌سازی و آموزش‌های شهروندی برای توجه به محیط زیست، بهترین اقدام به شمار می‌رود.

یزدی ادامه داد: مقرر شد ظرف ۲۴ ساعت مالکان همه دام‌های حاضر در محل را جمع‌آوری و آن محیط را پاکسازی کنند.

انتهای پیام

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 20810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =