همکاری شهرداری‌های مناطق مختلف برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

نشست صمیمانه سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ با معاونین دادستانی تهران در راستای آزادسازی زندانیان در بند که شرایط و استحقاق آزادی را دارند، برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، با هدف تسهیل در آزاد سازی زندانیان در بند جرائم غیر عمد، به میزبانی شهرداری منطقه ۱۸ نشست صمیمانه ای  با حضور محمد پیرگزی معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای ناحیه ۱۸ شهید مطهری و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا فیروزجائی معاون دادستان تهران و سرپرست امور زندان ها و الوندی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان برگزار شد.

 محبوب تیز پاز نیاری سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ در این نشست گفت: با همدلی که با دیگر مناطق ایجاد شده و با همکاری بنگاه های اقتصادی و خیرین سطح منطقه اقدامات لازم در جهت آزادی زندانیان نیازمند در شب هفتم شهادت امیر المومنین ( ع) با حضور خیرین و مدیران ارشد شهر تهران و شهرداری های مناطق مشارکت کننده در بوستان ولایت برگزار می شود.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین فیروزجائی معاون دادستان تهران در امور زندان ها ضمن قدردانی و تشکر از شهرداری منطقه ۱۸ گفت: امید داریم با حضور چنین مدیران جهادی در جهت حل مشکلات پیش رو موفقیت حاصل شود.

در ادامه محمد پیرگزی معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای ناحیه ۱۸ شهید مطهری ضمن تشکر و قدردانی از شهردار منطقه اظهار داشت: با توجه به برنامه محور بودن محبوب تیز پاز به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ در جهت رفع موضوعات مدیریت شهری، آینده ای روشن با چنین برنامه ریزی پیش بینی می کنیم.

قابل ذکر است؛ مراسم آزاد سازی زندانیان نیازمند با همکاری شهرداری مناطق ۹-۱۷-۱۹ و ۲۱ انجام می شود.

 انتهای پیام

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 20812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =