برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۲۱ در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ از برپایی پردیس فرهنگی مقاومت و اجرای ویژه برنامه‌های این منطقه در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، میر محمد مطهری موید معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس؛ پردیس فرهنگی مقاومت با هدف اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب برپایی ایستگاه مسابقات و تفریحات ورزشی و کارگاه نقاشی و کاردستی ویژه کودکان و برگزاری مسابقات خلاقانه انجام گرفت.

وی ادامه داد: پخش مستند با موضوع مقاومت، برپایی کارگاه نقاشی و خوشنویسی، اجرای سرود و برپایی تئاتر خیابانی، برپایی نمایشگاه عکس، تهیه و توزیع برچسب با نماد قدس و برپایی نمایشگاه کتاب، نمایش کلیپ با موضوع نقش زن و اندیشه زنان در مقاومت و پرسش و پاسخ با عنوان تریبون آزاد توسط بانوی فعال و موثر در حوزه مقاومت از جمله دیگر برنامه های پردیس فرهنگی مقاومت بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ تاکید کرد: استفاده از المان ها و تصاویر با موضوع نقش کادر درمان در محور مقاومت، تب سنجی، مشاوره تغذیه و پاسخ به سوالات توسط متخصص طب سنتی نیز در پردیس فرهنگی مقاومت این منطقه انجام شد.

مطهری موید افزود: حضور دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پردیس فرهنگی مقاومت شهرداری منطقه ٢١ از جمله اتفاقات شاخص در ویژه برنامه امسال بود.

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 20914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =