اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در منطقه ۱۱ به مناسبت عید فطر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱ از برگزاری برنامه های فرهنگی در دارالولایه شهر تهران به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱، سکینه بدرلو، معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت : با توجه به رویکرد  سیاست های جدید مدیریت شهری فرصت را غنیمت شمردیم تا با ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی برای استفاده عموم شهروندان منطقه ۱۱ به استقبال این عید سعید برویم.

وی درباره این ویژه برنامه ها افزود : برپایی ایستگاه پذیرایی عید سعید فطر،   تسهیل و ارایه خدمات مورد نیاز و اتخاذ تمهیدات لازم برای برپایی نماز عید سعید فطر، توزیع محصولات فرهنگی(ادعیه و...) در مساجد برگزار کننده نماز عید، پخش فیلم سینمایی در ۲ بوستان منتخب ویژه این ایام و برپایی استیج فرهنگی از اقداماتی است که در این منطقه انجام خواهد شد.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۱ عنوان کرد: اجرای مراسم نورافشانی در مساجد محلات و میادین اصلی منطقه و معابر پرتردد و اجرای پویش "لبخند بسازیم " برای کمک به محرومین و ایتام و توزیع کمک های مومنانه در روز عید سعید فطر با مشارکت مساجد، پایگاه های بسیج، خیرین، گروه های خودجوش جهادی و مردمی از اقدامات شاخص منطقه۱۱ در این روز است.

بدرلو در اخر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت : قوت در فضای مجازی یکی از واجبات برای نسل چهارم انقلاب اسلامی است و ما در این راستا اقدام به تولید محتوا با  موضوع عید سعید فطر (کلیپ نماهنگ، پادکست، پوستر، موشن، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک، کاریکاتور و...)همراه با برگزاری مسابقات فرهنگی کردیم.

او در انتها خاطر نشان کرد: کلیه عوامل اجرایی این معاونت برای برپایی جشن با شکوه عید سعید فطر در حالت آماده باش هستند و برنامه های مد نظر با قوت تمام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 20953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =