نور و رنگ میهمان منطقه ۱۳ در آستانه عید سعید  فطر

شهردار منطقه ۱۳ با تبریک عید سعید فطر از آمادگی کامل برای استقبال از این عید بزرگ مسلمین در محلات ۱۳ گانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در بوستان سیمرغ درجوار شهدای گمنام، مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) منطقه و دیگر محلات  گفت: همچنین منطقه ۱۳ با استقرار اتوبوس برای اعزام نمازگزاران به مصلی و برپایی ایستگاه های پذیرایی در این خیابان آماده خدمت به شهروندان است.  
او افزود: شهرداری منطقه ۱۳ با فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه ها، اکران پیام های تبریک در موقعیت های تبلیغات محیطی و نصب آذین بندی با پارچه های ریسه ای و پرچم های رنگی به طول بیش از ۵۰۰۰ متر و ریسه های نوری به متراژ ۳۰۰۰ متر به استقبال عید سعید فطر رفت.
محمد هادی علی احمدی  در ادامه به برگزاری جشن ها و  ویژه برنامه عید فطر در بوستان های زینبیه، خیام، پیروزی و فلکه دوم نیرو هوایی اشاره کرد و افزود: این جشن به مدت دو شب همراه با اجرای گروه سرود و موسیقی سنتی  و دعوت از چهره های  هنری و مذهبی منطقه ۱۳ همراه خواهد بود.
او  به آماده باش مدیریت شهری منطقه در نواحی چهار گانه  در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر اشاره کرد و افزود : استقرار تیم های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به آماده سازی محلی برای اقامه نماز عید فطر در بوستان سیمرغ  با رعایت پروتکل های بهداشتی برای رفاه حال نمازگزاران یادآور شد: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به محیط پیرامونی این اماکن  انجام شده است.
 گفتنی است؛ تجلیل از ائمه جماعات، تولید محتوای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع محصولات فرهنگی در مساجد محلات سیزده گانه  از دیگر برنامه منطقه ۱۳ ویژه عید فطر است.

انتهای پیام 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 20978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =