۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 2101

قدردانی اتوبوسرانی از شهروندان تهرانی

شهروندان با زدن ماسک مسئولیت‌پذیری خود را نشان دادند
قدردانی اتوبوسرانی از شهروندان تهرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با قدردانی از شهروندانی که در اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند، گفت: ایشان با استفاده از ماسک، در واقع حس مسئولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی خود را نسبت به دیگران نشان می‌دهند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛  محمود ترفع با اعلام اینکه روز گذشته وضعیت استفاده مسافران از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی بسیار رضایت‌بخش بود، افزود: البته این مهم را هم در خطوط تندرو و هم در خطوط عادی، شاهد بودیم و از این بابت از همه مسافران قدردانی می‌کنیم.
او با اشاره به اینکه برابر بررسی‌های به عمل آمده میدانی در روز گذشته تا ۹۸ درصد مسافران اتوبوس از ماسک استفاده کردند، اظهار کرد: با نظارت و کنترل استفاده از ماسک در پایانه‌ها و ایستگاه‌های پرمسافر، تلاش کردیم تا با عزم همگانی مسافران اتوبوس همراهی داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با ابراز امیدواری نسبت به ادامه روند موجود در استفاده حداکثری مسافران اتوبوس از ماسک، خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که استفاده از ماسک در وهله نخست، تضمین کننده حفظ سلامتی خود فرد و در مرحله بعد، تأمین کننده سلامت سایر افراد است.

۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 2101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =