ایوان خانه‌های منطقه ۱۳ زیبا می‌شوند

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای پویش "ایوان های زیبای ما "همزمان با فصل بهار و در راستای زیباسازی منظر شهری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت : پویش ایوان خانه ات را زیبا کن با محوریت مشارکت بانوان در زیباسازی چشم انداز ساختمان و منظر شهری در منطقه ۱۳ در حال اجراست.
او افزود: با توسعه شهرنشینی و افزایش مسائل مرتبط با آن، منظر شهری نیز دچار درهم ریختگی فراوان شده است. در این میان شهروندان بویژه بانوان به عنوان کنشگران اصلی در شهر و خانواده می‌توانند با ارائه خلاقیت‌های نو و مشارکت معنادار، دســتیابی به محیطی مطلوب‌تر و زیباتر، را فراهم کنند.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : این برنامه شامل رفع زواید بصری در بالکن‌های ساختمان و زیباسازی خلاقانه ساده با همکاری اعضای خانواده و خانواده‌های ساکن در ساختمان در قالب دو موضوع پاک‌سازی ایوان‌های ساختمان از وسایل اضافه و زیباسازی ایوان‌های واحدهای یک ساختمان با استفاه از گلدان یا دکوراسیون مدنظر اهالی ساختمان به صورت یک شکل، خلاقانه و ساده است.
 با اجرای برنامه «ایوان‌های زیبای ما» تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، نسبت به شناسایی و جلب مشارکت بانوان فعال در محله‌ها و ترغیب خانواده‌های محله، چشم انداز بصری بهتری برای ساختماهای محله و شهر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 21036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =