سازه غیرمجاز پالادیوم به طور کامل جمع‌آوری شد

سازه ۱۰۰ تنی مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران با کار شبانه روزی ۹۰۰ متخصص، کارشناس و عوامل فنی، با گذشت نزدیک به دو ماه با مهندسی معکوس جمع آوری کامل شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مجتمع تجاری پالادیوم در سنوات قبل بدون ملاحظات ترافیکی و محلی با تغییر کاربری از حوزه مسکونی به حوزه تجاری در خیابان الف ساخته شد که  به دلیل تخلفات، کمیسیون ماده صد در چند موضع نکاتی را  در قالب رای قطعی به مالکین  اعلام کرد.

وی افزود: با اعلام رای قطعی، منطقه یک وارد عمل شد و  نسبت به انسداد دو تونل نفررو و خودرو که در زیر زمین بدون مجوز احداث شده بود پس از تشریفات قضایی و اداری لازم, در ۱۸ اسفند ماه اقدام کرد.

حاجوی این اقدام را  یکی از فاخرترین اقدامات فنی شهرداری دانست و گفت: برچیدن سازه ای که به لحاظ فنی، ابعادی در حدود ۴۱ متر طول و عرض معادل ۶ تا ۸ متر و همچنین ارتفاع حدود ۸ متر و به لحاظ وزنی حدود ۱۰۰ تن بود در حدود دو ماه تلاش شبانه‌روزی همکاران در منطقه به اتمام رسید.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: این نوع تخلفات ساختمانی به جهت اینکه به لحاظ اصول شهرسازی و معماری تداخلات زیادی را در شهر به همراه دارد زیبنده شهر نیست و شهرداری منطقه یک همه تلاش خود را بکار می بندد تا شاهد اینگونه تخلفات گسترده در شهر که متعلق به همگان هست نباشیم.

انتهای پیام 

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 21074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =