تقدیر عضو شورا از اقدامات شهرداری به دلیل ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حماسه آزادسازی خرمشهر بیان کرد: امسال چهلمین سالروز این حماسه را پیش رو داریم و توقع دارم که شهرداری تهران نسبت به برگزاری گرامیداشت این حماسه اهتمام ویژه داشته باشد و جهت‌گیری برنامه‌ها همسو با شعار اعلام شده توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ و همچنین شعار حماسی «ما مقاوم هستیم» باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، نرگس معدنی پور در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پس از دو سال وقفه به علت شیوع کرونا از ۱۵ تا ۲۷ ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه در حالی به کار خود پایان داد که شاهد استقبال خوبی از سوی شهروندان بودیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران نیز در این نمایشگاه حضور داشت، ضمن ابراز قدردانی از شورای عالی قرآن شهرداری خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی جهت ترویج فرهنگ قرآنی در این نمایشگاه توسط شورای عالی قرآن شهرداری صورت گرفت. همچنین تلاش سازمان بسیج شهرداری تهران به واسطه ایجاد مرکز تبادل کتاب در نمایشگاه و شهرداری منطقه هفت که اقدامات شایان توجهی را در نمایشگاه ارائه دادند، قابل تقدیر است.

وی در خصوص حماسه آزادسازی خرمشهر یادآور شد: امسال چهلمین سالروز این حماسه را پیش رو داریم و توقع دارم که شهرداری تهران نسبت به برگزاری گرامیداشت این حماسه اهتمام ویژه داشته باشد و جهت گیری برنامه ها همسو با شعار اعلام شده توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ و همچنین شعار حماسی «ما مقاوم هستیم» باشد.

معدنی پور با تأکید بر توجه به ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) خاطرنشان کرد: تأثیر و تبیین مکتب جعفری بر خلق حماسه ها و مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد و از توان نیروهای لشگری و کشوری در تحقق برنامه ها و اهداف کمک گرفته شود.

عضو شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: رویکرد خلاق، مبتکرانه، اثرگذار و فناورانه به ویژه در برنامه های فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد و از توان کارشناسان، محققان و افراد توانمند در برنامه های صدا و سیما و دیگر مراکز در زمینه دفاع مقدس، سبک زندگی و الگوگیری رفتاری شهدا و توان هنرمندان در هنرهای نمایشی، تجسمی، فیلم و عکس در چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر استفاده شود.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 21153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =