اجرای عملیات گسترده تراش و روکش آسفالت در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به عملیات گسترده تراش و روکش سطح معابر منطقه گفت: این عملیات به مدت ۱۰ روز و با توزیع ۳ هزار تن آسفالت در سه ناحیه انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی در خصوص پروژه تراش روکش معابر منطقه گفت: طی دو سال گذشته تقریبا عملیات تراش روکشی در سطح محدوده منطقه ۱۷ انجام نشده بود و این امر باعث به وجود آمدن معضلات و مشکلات بسیار زیادی در سطح معابر شده بود و اکثر معابر، دچار آسیب دیدگی های زیادی شده بودند.

وی افزود: بنابراین این مسئله باعث عدم رضایت شهروندان در بحث آسفالت و معابر شده بود. طی این مدت پیگیر برطرف کردن این مشکل بودیم تا هر چه زودتر معضلات به وجود آمده برطرف شود و شهروندان با سهولت بیشتری در سطح معابر منطقه تردد داشته باشند.

شنگی اظهار کرد: این پروژه در منطقه ۱۷ به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۶ اردیبهشت ماه شروع شد و این عملیات عمرانی، با توزیع روزانه ۴۵۰ تن آسفالت در سطح سه ناحیه و با سه اکیب فعال و سه دستگاه عوامل فینیشر و غلتک انجام شد.

وی گفت: این عملیات عمرانی در ناحیه یک در خیابان قدرت پاکی و خیابان مهمان نوازان انجام شد که حدود ۴۵۰۰ متر مربع از خیابان قدرت پاکی با حدود ۶۰۰ تن و حدود ۲۷۵۰ متر مربع از خیابان مهمان نوازان با ۴۰۰ تن آسفالت، عملیات تراش و روکش آسفالت شد.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اینکه حدود ۳ هزار تن آسفالت در این عملیات بین سه ناحیه توزیع شد، اظهار کرد: این عملیات در ناحیه دو در خیابان های اخلاقی، خیابان داوود سلامت، کوچه جعفری و دانشور انجام شد که حدود هزار تن آسفالت در این ناحیه برای عملیات مذکور توزیع شد.

شنگی تصریح کرد: در ناحیه ۳ نیز با توزیع حدود هزار تن آسفالت، ۶۵۰۰ متر مربع از این ناحیه، تراش و روکش آسفالت شد که این عملیات در خیابان های بزمه ای، امامی محرم، میدان مدافعین حرم تا قلعه مرغی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی وارد بحث مناقصات سال ۱۴۰۱ می شویم و قراردادهای جدیدی در سال ۱۴۰۱ خواهیم داشت تا بتوانیم عملیات تراش و روکش آسفالت را تکمیل کنیم و آسیب دیدگی سطح معابر را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 21156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =