اجرای فاز دوم پروژه مسیر تندرستی در بوستان جنگلی سرخه حصار

شهردار منطقه ۱۳ از تکمیل پروژه مسیر تندرستی بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد و گفت : فاز دوم این پروژه با پیشرفت ٧۵ درصدی در حال اجرا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، در خصوص اجرای عملیات عمرانی و ترافیکی فاز دوم مسیر تندرستی گفت : با توجه به استقبال شهروندان از احداث مسیر تندرستی در بوستان جنگلی سرخه حصار، فاز دوم این پروژه در سال گذشته آغاز و هم اکنون، عملیات عمرانی آن ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.
او با بیان اینکه طول مسیر حدود یک کیلومتر است که حدود ۶۰۰ متر طول آن تکمیل شده و تنها ۴۰۰ متر طول آن باقی مانده است، افزود : عملیات عمرانی و ترافیکی این طرح شامل جدول بندی، زیرسازی و بتن ریزی اجرایی شده و به زودی عملیات آسفالت، ترسیم خط کشی و نصب علائم و  تابلوهای آن آغاز می شود.
محد هادی علی احمدی ادامه داد : تکمیل مسیر تندرستی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان علاقه مند به پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش در حال انجام است و با تکمیل فاز دوم طرح، تجهیزاتی از قبیل روشنایی، نیمکت و ست ورزشی نصب می شود.   
شهردار منطقه همچنین به بازسازی معابر سنگی بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و اظهار داشت : این عملیات در معابر سنگی بوستان زنبق با اجرای  دیوار مالون، زیر سازی و کف سازی انجام شده است.
شهردارمنطقه ۱۳، تعمیر و بازسازی ۷۲ عدد آلاچیق  در بوستان جنگلی سرخه حصار را از دیگر اقدامات منطقه برشمرد.

انتهای پیام

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 21174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =