آغاز اجرای پویش "قدم به قدم در محله" در منطقه ۱۱

شهردار منطقه۱۱ به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهردار ناحیه۳ و دستیار ویژه پیگیری امور، به منظور بررسی و احصا معضلات شهری شهروندان در محلات مخصوص و سلامت حضور یافت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱، در پویش قدم به قدم در محله، هر هفته یک محله به صورت کامل از کوچه ها و بن بست ها بررسی می شود و شهردار منطقه شخصا به همراه مسئولین مربوطه برای حل مشکلات مدنظر شهروندان در محله حاضر می شود و تمامی موضوعات پس از بررسی با زمان بندی مشخص به منظور جلب رضایت شهروندان مرتفع خواهد شد.

سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ به همراه جمعی از مدیران شهری، از کوچه ها و بن بست های محله "سلامت" در ادامه نخستین روز از اجرای پویش "قدم به قدم در محله" بازدید میدانی به عمل آورد.

 در این پویش، موضوعاتی که طی هفته گذشته توسط عوامل پیگیری ویژه دفتر شهردار منطقه شناسایی شد؛ با حضور شهردار منطقه، معاون خدمات شهری و محیط زیست و شهردار ناحیه۳ مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

همچنین، مقرر شد طی مدت معینی تمامی موضوعاتی که طی بازدید و بررسی میدانی احصا شده است؛ توسط شهردار ناحیه و مدیران شهری این محدوده، بررسی و مرتفع و گزارش موارد توسط روابط عمومی به شهروندان این محله اطلاع رسانی شود.
 
 موسوی، شهردار منطقه ۱۱ در ادامه بررسی موضوعات شهری گفت: مواردی مانند موضوعات مربوط به شهرسازی و ساختمان های نا ایمن، نحوه ساخت و سازها در سطح محدوده، بررسی وضعیت املاک مخروبه و رها شده، موضوعات مربوط به معضلات و آسیب های اجتماعی سطح محدوده، پارکینگ های عمومی و خودروهای اسقاطی رها شده، لایروبی و پاکسازی انهار، وضعیت روکش آسفالت و رفع معضلات فنی و عمرانی و... مورد بررسی میدانی قرار گرفت و صورتجلسه این بازدید توسط عوامل اجرایی در اختیار اینجانب قرار میگیرد.

 به گزارش روابط عمومی منطقه۱۱ این پویش ادامه دارد و شهروندان می توانند با ارسال پیام به صفحات مجازی شهرداری منطقه۱۱ موضوعات مدنظر شهری خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام 

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 21195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =