مرمت معابر منطقه ۹ با اجرای طرح ویژه عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت

با آغاز عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در منطقه ۹، تاکنون ۷۰۰۰ مترمربع از معابر استادمعین و دانشگاه هوایی جنوبی با پخش ۱۵۰۰ تن آسفالت مرمت شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق به همراه محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۹ و مدیران شهری از عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت خیابان دانشگاه هوایی جنوبی بازدید و از نزدیک در جریان کمی و کیفی عملیات اجرایی مذکور قرار گرفتند.
در این بازدید فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی منطقه ۹ با تشریح عملیات در حال اجرا، گزارشی از حجم آسفالت دریافتی و متراژ آسفالت اجرا شده در دو معبر استاد معین و دانشگاه هوایی را ارائه کرد.
در ادامه خسروی شهردار منطقه ۹ با اشاره به فرسودگی آسفالت معابر اصلی منطقه خواستار تداوم طرح ویژه مکانیزه و تخصیص آسفالت به منظور لکه گیری مکانیزه معابر زرند، برادران فلاح و فتح شد.
شایان ذکر است، طرح ویژه عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت که پیش از این در معابر استادمعین اجرا شده بود؛ هم اکنون در خیابان دانشگاه هوایی جنوبی به مدت ۱۰ شب از تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۳ شروع و تا ساعت ۶ بامداد انجام می شود.

انتهای پیام

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 21202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =