غرفه‌های بازیافت منطقه ۱۹ ساماندهی شدند

۲۳ غرفه بازیافت منطقه ۱۹ به منظور جلب مشارکت شهروندان در امر تفکیک پسماند از مبدا در این منطقه نونوار شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به اینکه ۲۳ غرفه در نواحی پنجگانه برای دریافت پسماندهای خشک شهروندان وجود دارد، افزود: با برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند همه غرفه های بازیافت شهر تهران به صورت همسان و یکپارچه رنگ آمیزی شدند تا علاوه بر زیباسازی منظر شهری با نصب استیکرها و علایم آموزشی مربوط به مدیریت پسماند و طرح کاپ بستری برای مراجعه حداکثری خانوارها باشد.
به گفته این مسئول؛ غرفه های بازیافت با هدف رعایت موارد ایمنی و بهداشتی محل کار متصدیان ساماندهی شد و نواقص و مشکلات احتمالی غرفه ها رفع و تجهیز شدند.
هدایت گفت: این غرفه ها توسط کارشناسان و رئیس مدیریت پسماند منطقه به طور مستمر بازدید و در آن راهکارهای افزایش بازدهی و نیز جلب مشارکت حداکثری شهروندان در بحث تفکیک پسماند از مبدا بررسی می شود.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در امر تفکیک زباله از مبداء خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی و نقاشی کانکس های بازیافت ادامه دارد و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، شستشو و ضدعفونی کانکس ها پس از تخلیه روزانه غرفه انجام و در بین غرفه داران دستکش و ماسک توزیع می شود.

انتهای پیام

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 21208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =