جانمایی مجسمه حیوانات در حال انقراض در خیابان لبخند منطقه ۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت: مجسمه حیوانات در حال انقراض در فضای جنگلی کنار بلوار پاک‌نژاد به سمت خیابان لبخند جانمایی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه ۲ به‌عنوان یکی از مناطق دوستدار محیط‌زیست با هدف آشنایی شهروندان با حیوانات منقرض شده و در حال انقراض  و حمایت از حیوانات، مجسمه‌های این حیوانات را در محدوده بلوارهای پاک‌نژاد و دادمان جانمایی کرده است.
وی با بیان اینکه ابعاد مجسمه‌ها در اندازه واقعی حیوانات است، افزود: تاکنون ۷ مجسمه از حیواناتی مانند خرس گریزلی، خرس قطبی، گوزن، قوچ وحشی، خرس پاندا، خرس قهوه‌ای و... در فضای جنگل‌گونه حاشیه بلوار جانمایی شده است و در آینده  مجسمه اسب و یوز ایرانی هم در این خیابان جانمایی می‌شود.
 به گفته جعفری، جنس مجسمه‌های این خیابان از بتن است که با توجه به نوع مصالح به کار رفته، این آثار در گذر زمان تخریب نمی‌شوند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ در خصوص انتخاب این محدوده برای جانمایی مجسمه حیوانات گفت: با توجه به وجود فضای سبز جنگل‌گونه با درختان بلند در حاشیه بلوار پاک‌نژاد  و همچنین مجاورت با  خیابان لبخند، این محدوده برای قرار دادن مجسمه‌ها انتخاب شده است.

انتهای پیام

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 21225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =