امیدواریم نمایشگاه کتاب در سال آینده به دور از سیاست‌بازی‌ها در شهر آفتاب برگزار شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی گفت: امیدواریم بدور از سیاست‌بازی‌ها، نمایشگاه کتاب در محلی که مختص آن ساخته شده و مسائل ایمنی آن مرتبط با موضوع نمایشگاه دیده شده است برگزار شود تا ترافیک مزاحم برای شهروندان را کمتر کند.

به گزارش شهر، سید احمد علوی در جریان بازدید از روند آماده سازی سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی گفت: با توجه به برگزاری این نمایشگاه در داخل شهر لازم است اقداماتی برای مراعات حال همسایگان مصلی و اهالی این محل صورت گیرد.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا مردم محلات از برگزاری رویدادهای اینچنینی منتفع می‌شود اما در کشور ما برعکس است، بنابراین لازم است در زمان برگزاری نمایشگاه، همسایگان مصلی را ویژه ببینیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به لزوم رعایت مسائل ایمنی (HSE) در نمایشگاه، بر لزوم رعایت مسائل مرتبط با سلامت روان اهالی و بازدیدکنندگان تاکید کرد و گفت: موضوع ترافیک می‌تواند برای مردم محله مشکل آفرین باشد.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری نمایشگاه سی و چهارم در سال ۱۴۰۲ در شهر آفتاب افزود: امیدواریم بدور از سیاست‌بازی‌ها، نمایشگاه کتاب در محلی که مختص آن ساخته شده و مسائل ایمنی آن مرتبط با موضوع نمایشگاه دیده شده است برگزار شود تا ترافیک مزاحم برای شهروندان را کمتر کند.
انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 21240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =