تقدیر از شهرداری تهران برای کمک به برگزاری نمایشگاه کتاب

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایشگاه کتاب از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است و از نهادهای اثرگذار و تمام واحدهای خدماتی شهرداری تهران برای برگزاری این نمایشگاه تقدیر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار شهر، نرگس معدنی پور در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب از فردا ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۰ صبح تا هشت شب گفت: جلسات هماهنگی این نمایشگاه از اسفندماه سال ۱۴۰۰ با محوریت این کمیسیون در محل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و طی بازدیدی که در ۱۹ اردیبهشت ماه از نمایشگاه داشتیم، آخرین جلسه هماهنگی برگزار و تأکیدات لازم برای انجام کارهای باقی مانده انجام شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۸۰۰ ناشر در این دوره از نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: ۱۷۰ ناشر خارجی نیز در این دوره حضور یافته اند.

معدنی پور با بیان اینکه تمام ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند، گفت: هیچ یک از ناشران در سازه های موقت حضور ندارند. شعار امسال "با کتاب سلامتیم" است که در این راستا برای رعایت پروتکول های بهداشتی امکان خرید آنلاین نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است، یادآور شد: از نهادهای اثرگذار و تمام واحدهای خدماتی شهرداری تهران برای برگزاری این نمایشگاه تقدیر می کنم.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 21276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =