شهرداری در آزمون پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار سربلند شد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آمادگی سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در پیشگیری و مقابله با بیماری های واگیردار مسئله مهمی است. شهرداری عملکرد خوبی در این زمینه داشت و سربلند بیرون آمد اما برای آینده نیز باید اقدامات پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سوال من این است که برای تأمین سرانه های بهداشتی در مناطقی که قرار است مسکن ساخته شود پیش بینی صورت گرفته است یا خیر؟، اظهار کرد: اگر بیمارستان کم داریم و قرار است به تراکم جمعیتی اضافه شود از همین حالا باید از سوی وزارت مسکن و شهرسازی اقدام صورت بگیرد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر تقویت درمانگاه های تهران برای افزایش تنوع و کیفیت خدمات رسانی یادآور شد: آمادگی سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در پیشگیری و مقابله با بیماری های واگیردار نیز مسئله مهمی است. شهرداری عملکرد خوبی در این زمینه داشت و سربلند بیرون آمد اما برای آینده نیز باید اقدامات پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسب و موثر پیشگیرانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد اهمیت است، تصریح کرد: پایش طرح ها و لوایح شورای اسلامی شهر در حوزه سلامت و ارائه لایحه جدید با نیازهای روز برای تصویب در شورا نیز باید از سوی شهرداری مورد توجه قرار بگیرد.

عباسی تأکید کرد: در موضوع پسماند، زباله های بیماری و عفونی، نحوه جمع آوری و دفع آن و از همه مهمتر تفکیک زباله ها مورد اهمیت است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای سالهای آینده هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع را گرامی بدارد، اظهار کرد: برگزاری نشست بین ادیان و مذاهب در خصوص این مسئله مهم که احترام به بزرگان دین به عنوان امری پذیرفته و واجب است، توسط شهرداری تهران مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 21277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =