ساماندهی هزار و ۴۵۰ معتاد متجاهر در منطقه ۴/ ایمن‌سازی ۸۰ درصد از فضاهای ناایمن

شهردار منطقه ۴ در اولین جلسه قرارگاه تحول اجتماعی در سال جدید بر لزوم تداوم برنامه های این طرح تاکید و آرامش شهروندان را خواستار شد.

به گزارش شهر و به تقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدرضا پوریافر ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، تداوم برنامه های اجرایی این طرح برای رسیدن نتیجه مطلوب را خواستار شد.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه گفت: از اجرای شروع طرح تا کنون ۱۴۵۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ساماندهی شدند که ۶۰ نفر آنها از بانوان بودند.
او با بیان اینکه در سال جاری با همکاری دستگاه های مربوطه و با تلاش مضاعف طرح تحول اجتماعی در سطح منطقه ۴ ادامه خواهد داشت، افزود: پاکسازی بوستان های جنگلی و ایمن سازی فضاهای شهری با همکاری نیروهای امنیتی و بسیج منطقه با توان بیشتر در دستور کار قرار دارد.
شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو در این طرح گفت: استقرار کانکس نیروی انتظامی درخیابان هنگام، افزایش برج های نوری در فضاهای نا ایمن، شناسایی و پلمپ پلاک های قرمز، ساماندهی کودکان کار، ساماندهی متکدیان و توانمندسازی کودکان کار و زنان سرپرست خانوار از برنامه های شاخص سال جاری است.
پوریافر از ایمن سازی حدود ۸۰ درصدی از فضاهای ناایمن شناسایی شده در سال گذشته نام برد و گفت: حدود ۸۰ درصد از فضاهایی که برای تردد شهروندان و خانواده ها ناایمن بودند با اقداماتی نظیر پیاده روسازی، نصب برج نوری و ایجاد فضای سبز ایمن در اختیار شهروندان قرار گرفت.
گفتنی است؛ این جلسه با حضور شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، سرپرست دادسرای ناحیه۴، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران، معاون اجتماعی بسیج ناحیه کربلا، سرکلانتر منطقه، مدیران فرهنگسرای اشراق  و سلامت، معاون اجتماعی سرکلانتری، نماینده بهزیستی، مرکز مشاوره دانشگاه علم و صنعت، معاونین شهردار و شهرداران نواحی آسیب خیز و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

 انتهای پیام

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 21344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =