مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب ظرفیت تبدیل به منطقه نمونه گردشگری را دارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو، از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و مراحل آماده سازی این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب و در دیدار با عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل و مدیران بخش های مختلف این نمایشگاه با اشاره به ظرفیت های بالقوه نمایشگاه شهر آفتاب در حوزه گردشگری گفت: نگاه ما در برگزاری نمایشگاه ها در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، تنها مشکلات ترافیکی حاصل از برگزاری نمایشگاه ها در محل فعلی نمایشگاه بین المللی تهران نیست، بلکه معتقدیم مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب می تواند به نمادی از هویت بخشی به موضوع گردشگری در جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو طی چند روزه آینده در این محل افزود:  شرکت نمایشگاه های ایران یک شرکت دولتی است که موظف بوده برنامه ریزی لازم را برای حضور و معرفی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فراهم کند اما در این موضوع که نمایشگاه در چه محلی برگزار شود مسئولیتی ندارد. لذا انتظار می رود مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با جذب سرمایه گذاری و ایجاد فضای مفرح و دلپذیر، علاقه مندی را در مخاطبان برای حضور و بازدید از نمایشگاه هایی که در این محل برگزار می شود، فراهم کند.

تشکری هاشمی بر لزوم هموارسازی مراحل ورود سرمایه گذاران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این مجموعه بزرگ در ۲ سال آینده در تراز پروژه های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و به  منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود.

وی با بیان برخی از مسائل و مشکلات مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از جمله وضعیت پارکینگ، روشنایی و لزوم توسعه جذابیت های بصری تصریح کرد: حتما مجموعه معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این آمادگی را دارند که برای رفع کاستی ها و کمبودهای این مجموعه اقدام کنند.

تشکری هاشمی با اشاره به ورود شهرداری تهران به بحث استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان در پیشبرد پروژه های شهری اظهار کرد: انتظار می رود مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب نیز از ظرفیت این شرکت ها برای تجهیز، تقویت و توسعه این مجموعه و ارتقاء کیفی و گسترش کمی قابلیت های آن استفاده کند .

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر تمام قد از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای تبدیل شدن آن به منطقه نمونه گردشگری حمایت می کند، از مدیران مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خواست تا پیشنهادات خود را به شورای شهر ارائه کنند.
انتهای پیام/

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 21375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =