برپایی میز خدمت در سامانه‌های شش‌گانه شرکت واحد

با توجه به تاکیدات شهردار محترم تهران در خصوص برقراری ارتباط مستقیم شهروندان و کارکنان با مسئولان مجموعه شهرداری تهران برای پاسخ‌گویی بی‌واسطه به پیام‌های مردمی و درخواست‌های همکاران، میز خدمت اتوبوسرانی در سامانه‌های شش‌گانه شرکت واحد، برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی با اعلام اینکه راه‌اندازی میز خدمت در سامانه‌های شرکت واحد به منظور بررسی، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران صورت گرفته است، گفت: شرکت واحد یک مجموعه مخاطب‌محور است و هر روز به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد.
وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارتباط دوسویه با انبوه مخاطبان شرکت واحد، حتی برای یک روز نیز نباید دچار وقفه شود، اظهار کرد: به همین دلیل و در جهت تقویت ارتباط با شهروندان، نسبت به راه‌اندازی میز خدمت اقدام کرده‌ایم.
نکاحی با بیان این‌که شرکت واحد به منظور تعامل حداکثری با شهروندان و با هدف ارتقای خدمات‌رسانی به آنها، از همه ابزارهای ارتباطی بهره می‌گیرد، افزود: یکی از این ابزارها، ملاقات مستقیم و رودررو با شهروندان است که به واقع صاحبان اصلی شرکت واحد محسوب می‌شوند.
مدیرعامل شرکت واحد با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی این سامانه، مسیرهای ارتباطی بیشتر و کوتاه‌تری برای اطلاع مستقیم و بدون واسطه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی از شرکت واحد فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: به مردم عزیزمان این  اطمینان را می‌دهم که پیام‌های آنها بلافاصله بعد از ثبت، مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.
گفتنی است، عموم شهروندان می‌توانند از روش‌های دیگری همچون سامانه ملاقات مردمی به نشانی Publicmeeting.tehran.ir، سامانه پیامکی 13700000916 و صندوق پست الکترونیکی شرکت واحد به نشانی bus@tehran.ir، خواسته‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند تا پیگیری لازم از سوی مسئولان این شرکت صورت پذیرد.

انتهای پیام 

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 21393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =