ساماندهی معابر و المان‌های شهری در منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴  از شستشو، بهسازی و نونوار کردن معابر و المان های شهری منطقه خبر داد و گفت: در  سال جدید مشکلات محلات ۲۰ گانه رفع می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم گفت: به منظور زیبایی، آراستگی و سلامت هرچه بیشتر شهر که از روزهای نخستین اسفند ماه سال گذشته آغاز شد، می توان به بازپیرایی فضاهای سبز، کاشت و توسعه فضاهای سبز بوستان های محلی و جنگلی، رفت و روب و لایروبی انهار روباز و روبسته، برگزاری کلاس های آموزشی مجازی پسماند برای خانواده ها و کسبه و ... اشاره داشت.
معلم خاطرنشان کرد: نصب پرتابل های اطلاع رسانی برای شهروندان از جمله اقدامات سازنده ای است که در بهینه شدن رفتار شهروندی برای سلامت هرچه بیشتر شهر می توان از آن نام برد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: طعمه گذاری در معابر، لایروبی و نظافت کانال ها و جوی ها، واکاری فضاهای سبز شهری، احیاء باغچه های شهر، رفع خطر از دریچه های آب و فاضلاب، عملیات پوسترکنی و حذف برچسب های مازاد از دیواره های شهری و ... از جمله اقدامات انجام گرفته در این طرح است.
معلم در پایان گفت: این طرح به منظور رضایت هرچه بیشتر شهروندان و داشتن شهری سلامت و پاکیزه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
                                                   
انتهای پیام

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 21459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =