به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، نشست بررسی پیام های ۱۳۷ ناحیه سه در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ و مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته، با حضور شهردار و مدیران ناحیه سه برگزار شد.
این جلسه با هدف اصلاح روند پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندان و همچنین بررسی و تحلیل علل اصلی پیام ها برگزار شد. در این نشست میزان حساسیت پیام ها و نحوه پاسخگویی و رفع اشکال پیش از ارسال پیام توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ تبیین شد.
گفتنی است؛ باتوجه به کاهش تعداد پیام ها نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، کاهش زمان پاسخگویی به پیام ها و رفع مطالبات شهروندان در دستور کار شهرداری ناحیه سه قرار دارد.
انتهای پیام/
نظر شما