اقدامات ارزشمند شهرداری تهران در ارائه خدمات ورزشی به شهروندان

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ارائه خدمات ورزشی با پایین ترین قیمت از سوی شهرداری تهران اقدامی ارزشمند است؛ گفت: مدیریت شهری پایتخت توجه ویژه ای به ورزش دارد و بار اصلی ورزش همگانی در پایتخت به دوش شهرداری تهران است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ سید حمید سجادی در حاشیه افتتاح جاده تندرستی بامی منطقه۲۲ که به عنوان بزرگترین جاده تندرستی بامی در کشور با مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر طول به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار داشت: در شهر تهران یک هزار مجموعه ورزشی وجود دارد که مدیریت شهری تهران توجه ویژه ای به مسائل ورزشی دارد و این مجموعه ها را با نازل ترین قیمت  و حتی پایین تر از قیمت تعرفه ها در اختیار شهروندان قرار می دهد.

وی ادامه داد:خوشبختانه این روزها شاهد کاهش انتقال ویروس کرونا هستیم و هموطنان در شرایط پس از کرونا تمایل دارند از مجموعه های ورزشی بهره مند شوند و مجموعه های ورزشی شهرداری هم با کادر حرفه ای در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: شهرداری تهران توجه ویژه ای به ورزش دارد و بار اصلی ورزش همگانی در پایتخت به دوش شهرداری تهران است.

انتهای پیام 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 21483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =