اعلام جزئیات افزایش حقوق کارکنان شهرداری تهران و رای‌گیری طرح دو فوریت فیش‌های عوارض اسفند 1400 در جلسه آتی شورا

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع‌بندی مسائل مطرح شده در جلسه هم اندیشی شورا در خصوص طرح دو فوریت فیش‌های عوارض اسفند 1400 در جلسه آینده صحن شورا رأی‌گیری خواهد شد.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: در این جلسه انتخاب نمایندگان شورا در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت و سید احمد علوی و حبیب کاشانی به عنوان نمایندگان شورا معرفی شدند.

وی با اشاره به حضور لطف‌اله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در این جلسه، خاطرنشان کرد: توضیحاتی از سوی ایشان در رابطه با موضوعات مختلف پیرامون نیروهای انسانی شهرداری و افزایش حقوق مطرح شد.

سروری در توضیح بیشتر افزود: زمان افزایش حقوق مستلزم روند دولت است. البته علی الحساب شهرداری در این زمینه اقدام خواهد کرد تا دولت اقدامات کلی را انجام دهد که در خصوص این موضوع در جلسه سه‌شنبه شورا توضیح داده خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: در ادامه این جلسه در مورد طرح دو فوریت فیش‌های عوارض اسفندماه سال 1400 اعضا به جمع‌بندی رسیدند که این جمع بندی در روز سه شنبه به رأی گیری گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 21514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =