۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 21518
انتصابات جدید در شهرداری منطقه ۲

طی احکامی جداگانه از سوی شهردار منطقه ۲ ، انتصابات جدید در حوزه های دفتر شهردار ، امور اجتماعی و فرهنگی و اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، مهدی صالحی شهردار منطقه، در مراسمی ضمن قدردانی از زحمات محمد حسین کریمی، کاظم داودی و ابراهیم رضایی مقدم ،در احکامی جداگانه عبدالرضا نجاریان را به عنوان مشاوراجرایی ، محمدعلی صادقی گل را به عنوان سرپرست دفتر شهردار و پیگیری امور منطقه، اکرم رجای چوکامی رابه عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و مصطفی سفندارمذ را به عنوان سرپرست اداره سرمایه گزاری و مشارکت های مردمی منصوب کرد.
شهردار منطقه۲ در ادامه این مراسم گفت: تغییرات در سازمان به معنی ضعف آن فرد نیست بلکه ورود تفکراتی نو برای پیشبرد اهداف مجموعه است  و امید می رود با ایجاد روحیه و انگیزه و با بهره مندی از ظرفیت های موجود بتوانیم به سمت اهداف پیش بینی شده در ارائه خدمات مناسب به شهروندان  حرکت کنیم.
وی  گفت: تقویت مشارکت جویی شهروندان ، توزیع عادلانه خدمات در سطح منطقه، برنامه ریزی برای رفع آسیب های اجتماعی و ... از اهدافی است که انتظار می رود کلیه مدیران در دستیابی به آن ها هم سو بوده و با تمام توان در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 21518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =