نام‌گذاری یک معبر در منطقه ۱۳ به نام شهید "محمد کریمی سرشت "

باحضور خانواده معظم شهدا ، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه، یک معبر در منطقه ۱۳ به نام "شهید محمدکریمی سرشت "مزین شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در راستای اجرای اهداف مدیریت شهری تهران و اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر حفظ ارزشها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر، یک معبر در این منطقه به نام شهید "محمد کریمی سرشت " نامگذاری شده است.
رضا افشار مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به تاکید شهردار محترم تهران  در خصوص توجه به شهدا و خانواده گرانقدر این بزرگواران افزود : پس از انجام مراحل قانونی کوچه "حمام فیروزه "در خیابان زاهد گیلانی نامگذاری و نصب پلاک شد.
افشار گفت: نامگذاری معابر بنا بر در خواست خانواده های معظم شهدا ضمن هماهنگی و اخذ تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران  در کمیسیون نامگذاری منطقه بررسی و پس از ثبت در سامانه و ارجاع به کمیته نامگذاری مرکز ارتباطات، در سامانه توسط کمیسیون نامگذاری شورای شهر بررسی و سپس به تصویب صحن علنی می رسد و در نهایت با دستور شهردار محترم تهران و ابلاغ مرکز ارتباطات وامور بین الملل، انجام می شود.
شهید محمد کریمی سرشت  در سن ۱۹ سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به  درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 21523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =