رفع خرابی‌های معابر منطقه ۱۶ با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهروندان

معاون فنی عمران شهرداری منطقه ۱۶، اظهار داشت: نگهداشت خیابان‌ها با پایش مستمر مدیریت شهری و انجام عملیات لکه گیری و آسفالت مکانیزه خیابان‌ها در محلات نه گانه اجرا می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سعید احمدیانی با اشاره به اهمیت نگهداشت خیابان‌های سطح محلات نه گانه، گفت: با توجه به درخواست شهروندان و همچنین گزارش کارشناسان مبنی بر ترمیم آسفالت معابر در نواحی بر آن شدیم که در سال جدید اجرای عملیات لکه گیری وآسفالت در سطح نواحی ششگانه منطقه انجام شود. همچنین، به منظور خدمات رسانی مناسب تر به شهروندان، بازدیدهای میدانی در سطح نواحی ششگانه با هدف بررسی مشکلات معابر در محلات و تسریع در رفع آن‌ها انجام می‌شود تا در راستای تحقق طرح نگهداشت شهر به صورت منسجم تر و فعال تر برنامه ریزی و اقدام صورت گیرد. 

او افزود: رفع خرابی‌های سطح معابر با هدف ارتقا کیفیت زندگی و آماده سازی بستر مناسب جهت افزایش رضایت شهروندان منطقه و ایجاد منظر بصری خوشایند برای ساکنان و شهروندان انجام می شود.

احمدیانی بیان کرد: در پی برنامه ریزی های تنظیم شده در جهت ارائه خدمات به محلات، چندین مسیر و کوچه های این منطقه در این طرح ها قرار گرفته و هم اکنون آسفالت این محلات توسط عوامل اجرایی واحد فنی و اجرایی شهرداری منطقه در حال اجرا است.

معاون فنی و عمران منطقه خاطر نشان کرد: پروژه روکش آسفالت و لکه گیری از اوایل فروردین ماه ۱۴۰۱ تاکنون با استفاده از بیش از ۱۵۵۰ تن آسفالت با همت و تلاش حوزه معاونت فنی و عمران به سرانجام رسیده است.

وی با مهم ارزیابی کردن اجرای طرح های عمرانی منطقه اظهار داشت : رسیدگی به موضوع آسفالت در بحث عمرانی امری ضروری است و به صورت ویژه باید مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

 وی در پایان با بیان اینکه رفع مشکلات آسفالت خیابان ها نقش بسزایی در رضایت شهروندان دارد، عنوان کرد: این مهم به منظور آسایش شهروندان و تسهیل در رفت و آمدها و خدمات رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 21573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =