طرح بازآفرینی ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در کمیسیون ماده ۵ تصویب شد

شهردار منطقه ۱۹ از تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۵ با حضور شهردار تهران و معاون وزیر راه و شهرسازی و تصویب طرح بازآفرینی ناحیه ۳ این منطقه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت گفت: پس از تشکیل جلسات و بازدیدهای متعدد اعضای کمیسیون ماده ۵ از سطح ناحیه ۳ و تصویب طرح بازنگری در کارگروه فنی، امروز جلسه ای با حضور شهردار تهران و معاون وزیر راه و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ایران برگزار شد و این طرح مورد تصویب کمیسیون ماده ۵ قرار گرفت.
به گفته شهردار منطقه ۱۹، هدف از اجرای این طرح رفع مغایرت کاربری‌های موجود شکل گرفته، ساماندهی عرصه‌های ناکارآمد، تامین خدمات برای شهروندان، جلوگیری از روند گسترش سکونت‌گاه های غیررسمی، تفکیک غیر مجاز و تصرفات غیرقانونی است.
او افزود: ساماندهی کوره های آجرپزی و فضاهای بی دفاع شهری، ارتقای سرزندگی، تحریک توسعه در منطقه و ایجاد فضای اشتغال پاک از دیگر اهدافی است که طرح بازنگری ناحیه ۳ منطقه ۱۹ دنبال می کند.
هدایت در ادامه ضمن قدردانی از اهتمام شهردار تهران به موضوعات و مشکلات ناحیه ۳ منطقه ۱۹ به عنوان یکی از نواحی ویژه شهر تهران، یادآور شد: طرح بازنگری ناحیه ۳ منطقه ۱۹ پس از تصویب نهایی در کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران به شورای عالی معماری و شهرسازی ایران ارسال شد تا پس از تصویب در این شورا اقدامات اجرایی آن آغاز شود و شاهد اتفاقات خوب برای جنوب شهر و شهروندان فهیم این منطقه باشیم.

انتهای پیام
 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 21576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =