حضور وزیر میراث فرهنگی در صحن شورا به مناسبت روز جهانی موزه

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در صحن شورا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع‏ رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری شصت و چهارمین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه در روز سه شنبه بیستم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.

 نادعلی افزود: این جلسه با نطق پیش از دستور سید احمد علوی و حضور سید عزت‏ الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: در این جلسه ادامه دو فوریت طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم های اعلام عوارض ساختمانی صادره در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و همچنین طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری بررسی خواهند شد.

سخنگوی شورا خاطرنشان کرد: یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تامین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب نیز بررسی می شود.

او گفت: همچنین در این جلسه علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضاهای سبز تهران گزارشی را درخصوص توسعه فضای سبز تهران در سال ۱۴۰۰ و بویژه توسعه ۱۲۵۰ هکتار جنگل کاری در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران ارائه خواهد کرد.

او در پایان متذکر شد: در ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی هفت نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم‌مقام ذیحساب در دستور کار جلسه قرار خواهد گرفت و در پایان نیز چندین مورد پرونده پلاک ثبتی باغات بررسی خواهند شد.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 21579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =