روابط عمومی نقش موثری در اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد سازمانی دارد

در آستانه هفته روابط عمومی دیدار صمیمانه معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با رئیس و پرسنل روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمد صائبی در این دیدار صمیمانه گفت: ارائه تصویر شفاف و حقیقی از عملکرد مدیریت شهری شهرداری مناطق و رصد مطالبات شهروندان و پاسخگویی به موقع و دقیق به این انتظارات از مهمترین وظایف روابط  عمومی است.

صائبی افزود: فعالیت روابط عمومی یک کار گروهی و تیمی است و نقش موثری در اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد مجموعه دارد.

او ارتقاء توانمندی و تجربه نگاری از فعالیت های انجام شده توسط پرسنل روابط عمومی را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: اخلاق محوری و عدالت محوری می بایست در این اداره سرلوحه فعالیتها و خدمت رسانی به شهروندان باشد.

او ضمن آشنائی با پرسنل این اداره و استماع درخواست ها و پیشنهادهای آنان؛ نشست صمیمی با روابط عمومی مناطق برای تعامل و ارزیابی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی مرکز ارتباطات و گفتگوی صمیمانه با رئیس و پرسنل این اداره ها را از اهداف دیدارهای خود برشمرد.

صائبی ارتقاء فناوری رصد رسانه، برگزاری جشنواره های درون سازمانی، پیگیری تامین تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی ها، پیگیری به روزرسانی چارت روابط عمومی، برگزاری کلاس های آموزشی در راستای ارتقاء دانش و مهارت تخصصی پرسنل روابط عمومی ها را از موضوعات مورد پیگیری معاونت روابط عمومی عنوان کرد.

در ادامه احمد محمدپور رئیس روابط عمومی منطقه ۲۰ تعامل با مرکز پلاسمای شهرری، همکاری برای برگزاری پویش فرهنگی گردآوری یادگارها و خاطرات کارخانه قدیم سیمان ری، برگزاری کارگاه های آموزشی روانشناسی شخصیتی ویژه کودکان کار توسط همکاران روابط عمومی و تعامل با یکی از مراکز درمانی برای انجام خدمات ویژه به نیازمندان را از جمله کار ویژه های این اداره عنوان کرد و افزود: تهیه رویداد خبری تهران بیست، هفته نامه الکترونیک تهران بیست و ری نگار، برپائی میزخدمت، تهیه کلیپ های مناسبتی و معرفی فعالیت های حوزه های اجرایی، تهیه بروشور های معرفی آثار تاریخی ری به زبان انگلیسی از دیگر اقدامات این  اداره است.

محمدپور با بیان اینکه روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت «افکارعمومی» و «بحران» در جامعه است، اضافه کرد: روابط عمومی در شهرداری تهران به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و شهروندان، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت افکار عمومی بر عهده دارد که می تواند در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل مدیران با کارکنان و شهروندان و ارتقاء سطح خدمات سازمانی موثر باشد.

انتهای پیام 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 21594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =