مدیریت محلی، یکی از شاخص‌های مدیریت بحران است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به همراه معاونان و مدیران این سازمان در ادامه سلسله قرارهای خدمت شهردار تهران، ضمن بازدید از پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه یک، از دیگر پایگاه‌های این منطقه بازدید و به بررسی موضوعات مربوط به مدیریت بحران در این منطقه پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در جلسه‌ ستاد مدیریت بحران منطقه با تاکید بر این که مدیریت محلی، یکی از شاخص‌های مدیریت بحران است، گفت: هر خدمتی در محلات با هدف تقویت شهروندان برای مقابله با بحران، تاثیر مستقیم و موثری در حین بحران بر جا خواهد گذاشت.

وی خطاب به معاونان و مدیریت سازمان بر ضرورت تهیه چک‌لیست‌های تخصصی به منظور شناسایی نقاط ناایمن،بررسی وضعیت شریان‌های حیاتی، ارزیابی خطر، وضعیت پایگاه‌های مدیریت بحران، آموزش‌های تخصصی گروه های داوطلب و پیگیری موضوعات مربوط به منابع انسانی شاغل در مدیریت بحران منطقه تاکید کرد.

به گفته نصیری؛ مشکلات هر منطقه پیش از بازید باید شناسایی و احصا شود و ضمن بازدید، مصوبات لازم برای رفع آنها تصویب و از طریق معاونت‌های تخصصی سازمان در طول سال بررسی، پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام گیرد.

در ادامه برنامه قرار خدمت، رئیس ، معاونان و مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با حضور در بیت آیت‌الله فاطمی‌نیا ، رحلت این عالم ربانی را به نمایندگی از شهردار تهران تسلیت گفت.

بازدید از پایگاه‌های مدیریت بحران و بررسی نحوه تجهیز این مراکز ، بررسی نقاط ناایمن و مشاهده وضعیت این نقاط در منطقه یک، بخش دیگری از اقدامات انجام گرفته در این برنامه بود.

شهردار تهران در گام‌های قبلی پویش «قرار خدمت» از مناطق ۲۰،۱۴،۳،۱۶،۱۷،۲،۲۲و ۱۰ بازدید کرده بود.

انتهای پیام 

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 21610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =