لزوم توجه به نقش موثر و ارزشمند روابط عمومی در انعکاس عملکرد سازمان‌ها

شهردار منطقه ۱۹ همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور در این اداره، طی نشستی صمیمی با مدیر و کارکنان روابط عمومی منطقه دیدار و از زحمات آنها تقدیر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت ضمن تبریک این هفته و خدا قوت به همکاران گفت: محور اصلی ارتباط با جامعه و مخاطبان روابط عمومی ها هستند و سازمان ها با توجه به این ستون اصلی مقبولیت و مشروعیت خود را کسب خواهند کرد.
به گفته او؛ روابط عمومی ها بعنوان رکن اساسی سازمان نقش مهمی در موفقیت و تحقق اهداف سازمان دارند و پل ارتباطی در برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی محسوب می شوند.
هدایت بر فراهم‌کردن زمینه مشارکت همه جانبه مخاطبان به منظور افزایش کارآیی و کارآمدی سازمان با اطلاع‌رسانی، همت و تلاش و پشتیبانی مسئولان و کارگزاران روابط عمومی سازمان ها تأکید کرد.
او همچنین بر اهمیت به روز بودن اطلاعات و سرعت بخشی در انعکاس اخبار تأکید کرد و خواستار توسعه روابط و عملکرد سازمانی از طریق ارتباط تنگاتنگ با رسانه های جمعی شد.
شهردار منطقه روحیه همدلی و همگرایی کارکنان روابط عمومی این منطقه را یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در رشد و موفقیت عملکرد آن و در نتیجه عامل مهمی در بالندگی و تحقق اهداف مدیریت شهری دانست.
هدایت با اشاره به خدمات و عملکرد مثبت روابط عمومی این منطقه، از زحمات و اهتمام مدیر و کارکنان این مجموعه که در پیشبرد اهداف سازمان داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 21661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =