لزوم ایجاد همدلی برای ارتباط موثر مدیران شهری با مردم

نشست صمیمانه محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ با همکاران و مدیر روابط عمومی این منطقه به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امین سالاری پور ضمن خداقوت به تیم روابط عمومی با اشاره به نقش  کلیدی روابط عمومی در پیشبرد و ارتقای سازمان ها گفت: روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند و چشم وگوش شنوای هر سازمانی در انعکاس عملکرد حوزه های ستادی واجرایی تاثیر بسزایی دارد.

شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ارتباط موثر درون سازمانی و ارتباط با شهروندان، روابط عمومی را پل ارتباطی مجموعه و مخاطبان برشمرد.

وی افزود: فعالیت و انسجام تیم روابط عمومی در اطلاع رسانی و ارتباط دوسویه موثر با شهروندان نقش کلیدی دارد و مدیریت شهری را برای اجرای سیاست ها، برنامه ها و عملکرد مورد رضایت مردم منطقه هدایت می کند.

وی بر اهمیت همدلی برای ارتباط  هدفمند بین مسئولان شهری با مردم تاکید کرد و افزود: با صمیمیت و مدیریت یکپارچه همچنین ارتباط بیشتر بین مساجد، مدارس، نخبگان و ظرفیت های مردمی ، با نگاه شناخت افکار عمومی در همه موضوعات بدون تردید فعالیت های شهری برنامه محور و طبق نیازسنجی پیش می رود، از سوی دیگر ارتباط شهروندان با مجموعه صمیمانه تر می شود و جلب رضایت آنها را به دنبال خواهد داشت.

در پایان پس از طرح نقطه نظرات و پیشنهادات کارکنان روابط عمومی منطقه ، با اهدای لوح تقدیر از فعالیت های آنها قدردانی شد.

انتهای پیام

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 21690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =