جشنواره «مادر و کودک» در بوستان بهشت مادران برگزار می‌شود

جشنواره «مادر و کودک» ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در حالی در بوستان «بهشت مادران» برگزار شد که قرار است به مدت یک هفته به مناسبت هفته ملی جمعیت به همت منطقه ۳ و مشارکت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد ادامه داشته باشد.

به گزارش شهر، جشنواره «مادر و کودک» ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در حالی در بوستان «بهشت مادران» برگزار شد که قرار است به مدت یک هفته به مناسبت هفته ملی جمعیت به همت منطقه ۳ و مشارکت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد ادامه داشته باشد. 
در این جشنواره برنامه‌های متنوعی به صورت استیجی، مسابقه، جشن، نمایش، موسیقی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه های ویژه کودکان در نظر گرفته شده است.
گفتنی است؛ جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی جمعیت ورود به بوستان «بهشت مادران» عمومی است و این جشنواره از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار خواهد شد و در روزهای دیگر اجرای برنامه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در نظر گرفته شده است. 
وجود ایستگاه‌ های ورزشی متنوع همچون ورزش‌های هیجانی، بازی‌های فکری، بومی، محلی و تمرکزی برای سنین گوناگون و در نظر گرفتن غرفه‌های متنوع مانند غرفه غذا، غرفه مشاوره سلامت، غرفه گریم کودکان، غرفه محیط زیست، غرفه پسماند از دیگر امکاناتی است که می‌توان به آنها اشاره کرد. 
ضمن اینکه مرکز نگهداری کودکان نوپا این امکان را برای مادران فراهم کرده است تا در صورت تمایل و شرکت در برنامه‌های متنوع جشنواره، فرزندان خود را به این مرکز بسپارند. 
علاقمندان برای حضور در جشنواره «مادر و کودک» می‌توانند تا ۴ خرداد به بزرگراه شهید حقانی (جنوب به شمال)، بعد از بزرگراه شهید سلیمانی، بوستان «بهشت مادران»واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد مراجعه کنند.

انتهای پیام 

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 21692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =